Hz.Muhammed (sav) için Bülbülün Kırk Şarkısı / İskender PALA


İLK. 
Bu kitap için özet olarak bu kelimeyi söyleyebilirim. İlk defa bu tarzda bir kitap okudum. Hz Muhammed (sav) hayatını ilk defa romandan okudum. Hem de böyle güzel ve akıcı bir kitaptan. İlk defa O'nu bir roman kahramanı olarak gördüm. Okudukça da aklımın derinliklerinde bir film dönmeye başladı.

İlk olmasına rağmen, ben çok beğendim. Hiç ummazdım bu kadar seveceğimi. Aslında İskender PALA beni hep şaşırtmıştır. Seveceğimi tahmin etmeliydim. Çünkü bu güzel yazar, bir dönemi kimi zaman bir aşk üzerinden anlatır, kimi zaman da hiç aklımıza gelmeyecek bir konudan. (bknz. Şah ve Sultan, Efsane vs.) Bu da bende her zaman şaşkınlık yaratır ve kendini sevdirir kitabın. 

Yazara ve emeği geçen herkese defalarca teşekkür ederim.
Gerçek anlamda o dönemi, yaşananları merak ediyorsanız. Ve romandan okumak istiyorsanız. Buyurun, alın ve okuyun.

İyi Okumalar...

Aykut KÖSE
5 Ocak 2017

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar