KAYIP SEMBOL / DAN BROWN


Daha öncesinde beş kitabını okuduğum Dan Brown'ın, bu kitabı ile sona daha da yaklaştım. Bir kitabını daha okursam (Dan Brown-Başlangıç) bitirmiş olacağım.O kadar özlemişim ki...

Robert Langdon...


Bu hikayede ise, kahramanımız Amerika sınırlarında dolaşıp, bizleri tabiri caizse diyar diyar gezdiriyor. Serinin önceki hikayelerinde de olduğu gibi, onlarca semboller, hikayeler ve çözülmesi beklenen bulmacalar arasında kendimi kaybettiğim oldu. Sanırım en sevdiğim ve bıkmadan okuduğum özellik de bu. 

Hiç bilmediğiniz bir ülkenin sokaklarında, hiç bilmediğiniz konular hakkında düşünürken bulabiliyorsunuz kendinizi. Gizemli yolculuklar kendine çekiyor, kurtulamıyor, kurtulmak istemiyorsunuz. Robert Langdon'ın gözünden hikayeye devam ediyorsunuz.

Sonunda da sizi şaşırtmayı mutlaka başarıyor. Yazar bunu her defasında nasıl yapıyor, bilmiyorum. Ama hep buna devam etmesini umuyorum.

Her zaman olduğu gibi, hikayeyi anlatmamaya özen gösterdim. Fakat, bir alıntı ile bitirmek istiyorum.

"Zaman bir nehirdir. Ve kitaplar da sandallardır. Birçok cilt, yolculuğuna bu nehirden başlar, parçalanır ve kumlara gömülerek unutulur. Sadece çok ama çok azı zamanın sınavlarını geçer ve gelecek devirleri kutsamak üzere hayatta kalır."

Okumalar ile kalın.

Aykut KÖSE
31 Ocak 2019

Yorumlar

Popüler Yayınlar