GERİ DÖNÜŞ

Nisan ayından beri birşeyler yazmamışım. Biliyorum bunu sürekli bir hale getiremiyorum. Sanırım hiçbir zaman da yapamayacağım. 

Kimi zaman, içimden okumak gelmiyor. Ve ben de kendimi zorlamıyorum. Neden zorlayım ki? İçimden geldiği gibi yaşayacağım yerlerden birisi değil mi burası? Sonuçta benim not defterimin interaktif bir hali. Hepsi bu.

Sadece şunun için söz verebiliyorum kendime: "İçimden geldiği gibi okuyup, içimden geldiği gibi, içimden geldiği zamanda yazacağım."  

Tam da bunun arkasından devam ediyorum. Son bir haftada 2 kitap okuyarak da bunu kendime kanıtladığımı düşünüyorum. Nisan'dan beri ise 8 kitap olmuş. 


  • Novalis - Fragmanlar
  • Fatih PORTAKAL - Aklımla Dalga Geçme
  • Richard BACH - Martı Jonathan Livingston
  • Benoit MECHIN - Kurt ve Pars
  • Dan BROWN - Başlangıç
  • Hector GARCIA & Francesc MIRALLES - Ikigai
  • Yrd. Doç. Dr. İbrahim ERDAL & Dr. Ahmet KARAÇAVUŞ - Osmanlı Siyasal ve Sosyal Hayatında ERMENİLER
  • Oğuzhan UĞUR - Mevzular
Bunlarla ilgili yorumları daha fazla ertelemeden peş peşe yazmak istiyorum.

Ve bunu yapabileceğime inanıyorum.

Okumalar ile kalın. Ve şimdilik takipte kalın :)

Aykut KÖSE
15 Eylül 2019

Yorumlar

Popüler Yayınlar