KURT VE PARS / BENOIT MECHIN

Kurt ve Pars






Mustafa Kemal Atatürk.

Atatürk ile ilgili tüm kitapları okumak gibi bir hedefim var. Karşı görüşlü olanlar da dahil.

Merak ediyorum. Öğrenmek istiyorum. O'nun yaşadıklarını okuyarak yanında olmayı istiyorum. Anlamak istiyorum.

Bunun içindir ki yabancı yazarları okumayı daha çok seviyorum. Çünkü onlar bizim gibi olayların içinden bakmıyorlar çoğu zaman. Bu da önemli bir konu bana göre. Evet bu konular bizimle alakalı, biz yaşıyoruz. Ama bunları yorumlayan kişiler nasıl bakıyorlar olaya?

Mustafa Kemal Atatürk ve İttihad Terakki arasındaki ilişkileri incelemesi açısından güzel ve faydalı olacaktır diye düşünüyorum. Kitabın son bölümleri de Cumhuriyet dönemini anlatmaktadır.

Yazarın okuduğum ilk kitabıydı. Hakkında birkaç satır okumadan bir fikir sahibi olamıyorum ne yazık ki.

Okumalar ile kalın.

Aykut KÖSE
15 Eylül 2019



Yorumlar

Popüler Yayınlar