MEVZULAR / OĞUZHAN UĞUR

Mevzular - Oğuzhan Uğur
Oğuzhan Uğur.

Yıllar önce müzikleri ile tanıdım kendisi. Güzeldi. Dinlerdim.

Sonra babasının kim olduğunu öğrendim.

Ve bir gün Youtube'da karşılaştım.

Mevzular programı ile gerçek anlamda tanıdığımı düşündüm. Fikirlerini kendince söyleyen bir adam vardı karşımda. Gerçekten donanımlı biri olduğunu gördüm. Kendini geliştirmiş olduğunu gördüm.
Her programını özenle takip etmeye başladım.

Günlük ve geçmişte yaşanan olayları yorumlaması. Babasının hatıralarından bahsetmesi çok hoşuma gidiyor. Umarım sürekli buna devam eder.

Bu programdaki konuşmalarını kitap haline getirmesi gerçekten sevindirici bir haber. Tekrar gibi oldu benim için.

Altını çizdiğim bir yer var ki...

"Ben size "Sizce böyle mi?" diyorum. Bana cevap vermemiz için anlatıyorum. Araştırın diye anlatıyorum. Youtube'da vır vır konuşan bir adamın bile fikirlerini eğer kendi fikriniz olarak görürseniz, yarınlarınıza çok büyük hakaret edersiniz " 

Kendisinin düşüncesini ve yapmak istediklerini özetler niteliktedir.

Ellerinize, emeğinize sağlık. Takip etmeye devam edeceğim.

Okumalar ile kalın.

Aykut KÖSE
15 Eylül 2019


Yorumlar

Popüler Yayınlar