OSMANLI SİYASAL VE SOSYAL HAYATINDA ERMENİLER






Ermeniler. "Millet-i Sadıka"

Yıllarca bir arada yaşamışız. Biz olmuşuz. Peki ne olmuş da bu kadar acı girmiş araya? Bu merakımdan dolayı okudum Neden? Ne olmuş?

Merakım kim haklı, kim haksız meselesi de aslında ama, önceliğim değil. Ki bu kanıya da tek bir kitap ile varamayacağıma inanıyorum. Elimden geldiğince, bu konu ile ilgili kitaplar ve belgeler okuyacağım. Zamanla bir fikrim oluşacağına inanıyorum.

Bu kitapla başladığım için bu konuya, kendimi şanslı sayabilirim. Çünkü kitaptan çok, bir makaleler topluluğu diyebiliriz. Ermeniler ile ilgili çeşitli konularda makaleler okumuş oldum. Nasıl ve nereden başlayarak araştırmam gerektiği konusunda bilgi sahibi oldum. 

Benim yapmayı istediğim bir konu ise, Ermeniler açısından işlenmiş kitap ve makaleleri okumak. Umarım bu kaynaklara da denk gelir ve okurum. Önerilere açığım.

Tarih ve bu konuya bir ilginiz varsa, kitaba bir göz atın derim.

Okumalar ile kalın.

Aykut KÖSE
15 Eylül 2019

Yorumlar

Popüler Yayınlar